sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Uusi perheenjäsen

Meille tuli vauva!!


Meille tuli viime keskiviikkona kisuvauva. Okei, se on jo neljä kuukautta, mut pidän sitä ihan babyna. Aivan suloisuus ja oon ihan rakastunut meijän pikku Bambiin. Moni on jo hörähtäny nauruun kuullessaan, et annan mun kisun nimeks Bambi... :D Must se on ihana nimi ja halusin, et se on joku söpön kuuloinen. Bambi nimi sopii meijän uudelle tulokkaalle, ku nenä päähän! Meijän pikku BambiBoy!:D




Bambissa on puolet rodustaan ragdollia, vaikka se ei ulkonäöllisesti sitä muistutakkaan. Bambi on luonteeltaan niin suloinen, kehrää ku viimeistä päivää ja lössähtää ihanasti sylissä ollessaan. Pieniä riehumiskohtauksia tulee välillä, mutta Bambi osaa käyttäytyä hienosti. Mä eka vähän pelkäsin, et mitä käy mun karvamatoille, verhoille, lampaantaljoille tai ainoolle elossa olevalle huonekasvi bambulle.. Bambi ei oo pissaillu mihinkään (lukuun otamatta paria äksidenttiä), eikä roikkunu verhoissa (ihan oikeesti, jotkut kissat kuulemma repii verhotki alas!) ja on onnistunut vaan kerran kaataa mun bambumaljakon, josta kaikki vedet kaatu lattialle ja sen jälkeen Bambi on antanu bambun olla rauhassa :D Bambi ja Bambu on suorastaan ihan bestiksii nykyään. Bambi nukkuu kaikki yöt mun vieressä, välillä naaman vieressä ja välillä jalkopäässä- päikkärit Bambi nukkuu aina siinä kohtaa missä satun itse olemaan. Eilen se veteli nokosia tietokoneen takana ja sohvan alla siinä kohtaa, jossa mä istuin sohvan päällä (en mä nyt sohvan alla sentään istu, no mut anyway, ymmärsitte varmaan) Mitä mä tässä selittelen enempää, te näätte varmasti itsekkin kuinka suloinen Bambi on :)




Hyvää sunnuntaipäivää kaikille, 
toivottelee minä ja Bambi!
Jade on isillään, mut seki varmasti toivottelis, jos olisi kotona..Joten näkemiin ja kuulemiin ja sillain!:D 
SEE YA LATER!





❤.lla Cami


ps. mun kulmakarvat on ihan kauheet, mitä mä teen niille!? :DD ne sojottaa ihan vinossa ja kaikkee :D

9 kommenttia:

  1. Hän on sulonen! Ihana tuo missä takakäpälät sojottaa ihan pystyyn :D

    VastaaPoista
  2. Awws niin sulonen :) Ihana toi huppari muuten :)

    VastaaPoista
  3. Ihana kisumisu.♥ Urokset on mun kokemuksen mukaan paljon seurellisempia ku nartut, meilläki pikku-Charlie nukkuu vieres ja huutaa heti jos meen vessaan ja se jää yksin (kahden muun kissan kanssa) oven ulkopuolelle. :D

    VastaaPoista
  4. Ihana kisu! ❤ :) Rakastan kissoja ❤ tuun pöllii ton sulta haha :D Toi Bambi nimi on just kiva, ne on vaa kateellisia ku sul o tommoi ihanuus ;)

    VastaaPoista
  5. Joo niin onki, kunnon söpöläinen! ❤ Mun pikku Bambi ❤:) Oottekste löytäny jo teille harmaata kisua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei olla, mut kyl me viel joku kisuliini otetaa :D

      Poista