keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Eteispöydän tuunausta

Helouu!

Tulin esittelee teille mun uuden eteisen hyllykön! :) 
Okei, ei se oo uus, mut mä maalasin sen toissa iltana ja nyt se on ihan ku uusi ja tykkään siitä paljon enemmän. Sain sen siskolta kuukaus sitten tummanruskeena, enkä oikeen vieläkään tottunut siihen väriin. Eipä siis auttanu muu, ku pistää vaan pensseli heilumaan.
 Nyt se on ihana valkoinen ja tuntuu heti taas kodikkaammalta  



Laitoin vähän "timantteja" vielä koristeeks :)

Voitte nyt kuvitella sen ensiks tummanruskeeks ja sen jälkeen miettiä kumpi oli kivempi?:D 

 Tekee mieli maalaa lisää!! :)
Mun toinen sisko on varmaan tartuttanu mulle yhtäkkisen maalausinnon..  
Se levittelee kokoajan facebookissa ihania kuvia kaikista huonekaluista mitä se on maalannu ja laittanu makeiks:)
 Mietin täällä ihan kuumeisena mitä vois seuraavaks taas maalata..
 Olkkaris olis kyl tollanen iso musta ikean hyllykkö, joka saattaa olla seuraava uhri mun pensselille :D




❤.lla Cami



2 kommenttia:

  1. ihana toi musta koristelyhty tos ekas kuvas <3 mistä oot hankkinu ton :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon saanut sen lahjaksi, en tiedä mistä se on:/

      Poista