torstai 19. helmikuuta 2015

Herkkulakko VS. Herkkupeppu

Hei!

Oon niin innoissani taas kaikesta ja mielessä ois nyt vaikka kuinka monta projektia sun muuta, joita haluan alkaa toteuttamaan!:)

Eniten kuitenki haluun, et saan tän mun kropan nyt oikeesti vähän timmimpään kuntoon. Eikä lihasten kasvukaan suinkaan haittaisi.
Aion alkaa syömään hiukan kevyemmin ja mahdollisimman terveellisesti. Plus, aion pitää myös tiukasti kiinni tästä mun uudesta herkkulakosta.
Oon ollu jo huimat 3 päivää herkuitta! Hyvä mä.
Mut mikä siinä muuten on, et just sillon ku kiellät itseltäs jotain, sitä tekeeki kahta kauheemmin mieli?! Mul on viel hirveen huono itsehillintä tämmösissä asioissa, joten oon joutunu nyt jo kamppailee aika kovaa, etten sorru syömään mitään herkkuja. Herkut taitaa olla mulle aika isojuttu. Nyt tuntuu etten puhukkaa mistää muusta ku herkuista. Nyt loppu, ei herkkuja!:D



--------

Hahah, huijasin. Mä mitään herkkulakossa ole :D Löysin ylläolevan kirjoituksen vuos sitten tehdystä luonnoksesta, jota en koskaan muistanut kirjoittaa loppuun, sattuneesta syystä. Toi herkkulakkohan kesti varmaan tasan ton kolme päivää :'D Ajattelin kuitenkin julkasta tän nyt, koska tää on aika ajankohtainen juttu vieläkin. Haluun edelleen timminpään kuntoon, mut nykyään oon vaan sitä mieltä, et tollaset herkkulakot on täysin turhia. Ne ei kertakaikkiaan vaan voi sopia kenellekkään. Ei ainakaan mulle. Tulee paljon vähemmän herkuteltua, ku antaa itsellensä luvan syödä melkein mitä tahansa milloin vain, koska muuten ei voi olla ajattelematta herkuttelua ja lankee väkisinkin syömään kaikkia herkkuja ja vielä kaksinkerroin. Tästä voi joku olla ehkä erimieltä, mutta tää juttu on todettu oikeesti niin monesti kantapään kautta, et ite en kyl aio harrastaa enää minkäänlaisia lakkoiluja.
T. Cami. Ikuinen herkuttelija. Herkkujen puolesta. Herkkujen nimeen.






Kaiken lisäksi tulee ihan turhaa stressiä tollasista lakoista ja stressihän nyt ei oo yhtään hyvä juttu! :D Enkä nyt suinkaan halua tässä ihan hirveesti puolustella herkkuja tai yritä tahalleen kannustaa ihmisiä herkuttelemaan joka päivä, vaikka kieltämättä tää mun herkkupuhe alkaa kohta kuulostaa siltä, et varmaan luulette et oon tuolla jossain kadulla heiluttelemassa "syökää pullaa"-kylttiä. No ei, mut itellä on ainaki sillein, et jos edes harkitsen kieltäväni itseltäni herkut vaikka viikon ajaksi, ni sit mun käsi on samantien vaistomaisesti pakastelokerolla ottamassa pullaa. Mä en ees erityisemmin välitä pullista, mut just äsken sattu käymään tolla tavalla. En niinku tajua. Kauhee herkkupeppu.

Tosta tuli mieleen, et oon nimenny töissäkin yhden jätkän herkkupepuksi. Ei siksi, et sillä olisi mitenkään erikoisen herkullinen takamus, vaan koska se käy joka päivä ostamassa vähintään yhden leivoksen. Onneks en viimeks sanonu sitä sille vahingossa ääneen ku ajattelin, et mitäköhän herkkupeppu tällä kertaa valitsee. Toivotaan, et se ei muuten ikinä eksy tänne mun blogiin.





Syökäämme siis välillä herkkuja ja ei tässä muuta
kuin herkullista torstaita! :)




xoxo



❤.lla Cami




17 kommenttia:

  1. Haha :D itelläni on ihan järkyttävä sokeririippuvuus ja usko tai älä, mun uuden vuoden lupaus oli herkutella vähemmän! Tammikuun olin kokonaan syömättä herkkuja ja nyt oon sallinu itelleni viikonloppusin herkkupäiviä ja oon pystyny siihen! :D mulla on kanssa ihan järkyttävän huono itsekuri ja retkahtelen yleesä heti jos yritän lopettaa jotain. Nimimerkillä: puol vuotta yrittäny lopettaa tupakan polttoa :( Kyllä seki vielä joku päivä loppuu! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi hyvä juttu että oot pystyny :D Ja kyllä se tupakkakin varmasti vielä joskus onnistuu :)

      Poista
  2. Kyllä se siitä! Itsellä myös se jos kieltää ni arvaa, et tekeeks mieli enemmän! Parempi keino on vaa vähentää, ei kieltää ;) Toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä, samaan tulokseen on tultu :D mitään älä kiellä kokonaan!:)

      Poista
  3. Äää, alkaa tekee mieli herkkuja tämän jälkeen :D Miks ne onkaan niin hyviä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikee nautinto, miks ne ei voi olla samaa aikaa myös terveellisiä?!:D Päivän ravintosuosituksiin vois kyl mun puolesta kuulua ainaki yks herkku päivässä:D

      Poista
  4. Täällä sama homma, että jos yrittää lakkoilla niin siitä tulee vaan stressiä ja tekee entistä enemmän mieli karkkia. Sallittakoon siis herkkupäivä lauantaisin ;)

    VastaaPoista
  5. Mä löysin sun blogiis tieni ekan tänää, äsken ja lueskelin sitä mielenkiinnolla kunnes tajusin että sulla on tytär jonka nimi on jade (minulla myös samaniminen tyttö), no jostai tekstistä huomasin että sinunkin jade on syntynyt sektiolla kuten myös minulla. :D Aloin jo miettii että hassua kuinka onkin samoja juttuja. No sitten luin postauksesi "10 faktaa sinusta", ja nyt mä todella hajoan kuinka samanlaisia mekin ollaan! xD Mulla menee myös vasen ja oikea aina sekasin, kynsilakkoja en malta antaa kuivuu rauhassa koska aina keksin jotai, muistan kaikkea epäolleellista mutta en mitää semmosta mitä pitäis! xDD Hahha soulmate. Jään seurailemaan, ihana blogi! :)
    - Jonna 25

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D No jopas sattui, et oli niin paljon samaa :) Kiva kun jäit seurailemaan, soulmate ;DD

      Poista
  6. Want the cupcakes!

    adoorablee.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Vitsi, mitenhän itsekin saisi ryhtiä tähän syömiseen taas!! Kauheeta mässäilyä ollut elämä jo monta kuukautta :D Se kun lähtee lipsumaan niin se sitten lipsuu... Sain tästä oienen motivaatio potkun alkaa yrittämään herkkulakkoa itsekin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tiedän vähän liiankin hyvin miltä tuntuu lipsuilla vähän herkkulakoissa, mut kannattaa sitä välillä kokeillakkin, toisille ehkä sopiikin ja toisille ei niinkään :D Tsemppiä lakkoiluun jos aloitat :)

      Poista
  8. Terkkuja lipsujalta täältäkin! Sinulle olisi pieni haaste blogissani, käyhän kurkkaa kun ennätät. ;)
    T. Kuplia ja kimallusta - Maria

    VastaaPoista
  9. oi vitsi miten hyvän näköisiä noi snickers herkut! pitää varmaan vähä leipoa tänään :D

    http://juli-aaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista