torstai 18. heinäkuuta 2013

Jaden ensimmäinen puhelin ja uusi mekko

Huomenta!

Päätin eilen lahjoittaa Jadelle mun vanhan puhelimen, joka on oottanut laatikossa oikeeta hetkee. Nyt se sitten oli. Jadehan menee kohta kouluun ja sillon on pakko olla joku, josta saan murusen aina tarvittaessa kiinni. 

Milloin te olette antaneet lapselle ekan puhelimen?:) Lukeekohan tätä edes ketään , jolla on lapsia.. :D Jade olis halunnut iphonen, mutta saa kyllä ihan h-e-t-k-e-n odottaa...

Yritin ottaa Jadesta eilen kuvia uusi Mumminsa (isänsä puolelta) tekemä ihana kudottu mekko päällä, mutta se oli lähes mahdotonta. Jade osaa olla välillä todella itsepäinen, mutta ihan söpöjä kuvia niistä kuitenkin tuli.







Kiitos Tuula-mummille mekosta :)



♥.lla Cami




P.S 


Saa nähä kauan Jadella on puhelin tallessa :D

10 kommenttia:

  1. löytyy yksi jolla on lapsi! Tosin lapsi, joka täytti juuri 10kk .. :D Mutta olen itsekkin kaavaillut Janicalle ensimmäistä puhelinta juuri 7-vuotiaana, muistan kun olin ekaluokalla ainut jolla ei ollu puhelinta ja se Nokian 3310 oli silloin niin hieno asia ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin, saattais olla vähän liian aikaista 10kk ikäselle :) Sillon, ku ite olin 7, ni kellään kavereilla ei ollut viel omii puhelimii. Olikohan sillon ees kännyköitä?! :DD Tulipas vanha olo, hahah. Mut nykyään on eriasia, kyl ton ikäsellä pitää olla jo oma puhelin :)

      Poista
  2. Voi ei miten söpöjä kuvia Jadesta! Sulla on tosi kaunis tytär, jolla on niiiiin kadehdittavat hiukset, murrrr <3

    Mä oon myös miettiny tota puhelin asiaa, ku nykyään jo tosi monel lapsella on oma kännykkä. Mä sain omani kutosluokan lopussa. Meil oli vähän niinku sellanen sääntö, et yläasteelle mentäessä saa sen oman puhelimen. Tosin ei silloin muillakaan niitä kauheesti aikasemmin ollu, joten ei se tuntunu iteskäkään oudolta. Mut ihan oikeesti, jos mul ois nyt lapsi, niin se sais puhelimen todellakin ekan luokan alottessa! :) Mun mielest ei pidä verrata ajas taaksepäin periaatteella: "silloin kun minä olin nuori...", koska ajat on muuttunu ja muuttuu koko ajan. Eli puollan sua ihan täysin täs jutussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki mielestä tuli tosi söpöjä kuvia Jadesta :) <3 Oon ollu ihan tyytyväinen kans päätökseen antaa Jadelle nyt eka puhelin. On oppinu hyvin käyttämään ja ymmärtää mitä varten se on olemassa, peruspuhelin, eikä mitään turhia pelejä sun muita :)

      Poista
  3. Meillä lapset on saanu puhelimet eka luokalla. Ekat oli mun vanhoja perusluureja, sit ostettiin jotku halvimmat mahdolliset nokiat kun noista piiputti akut. kumpikaan ei oo yhtään puhelinta rikkonu tai kadottanut. Viime jouluna toi joulupukki molemmille uudet samsung giot ja lapset on tykänny niistä, ovat pysyneet ehjinäkin (anette 10v ja Arttu 12v nyt)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavsti Jadekin osais pitää tosta jatkossa yhtä hyvää huolta :) Nyt ainakin on ollut erittäin tarkka oman puhelimensa kanssa, hyvä et kukaan muu saa edes koskea siihen :D

      Poista
  4. ei oo pitkään aikaan tullut uutta blogiin....... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on päässy joo vähän käymään :/ On ollut niin paljon kaikenlaista tapahtumaa, ettei oo ajateukset ihan kulkenu blogissa. Koitan piakkoin laittaa kuulumisia tänne :)

      Poista