lauantai 2. tammikuuta 2016

DECEMBER29 - BABY



HEI! Me tultiin eilen kotiin! Meitä on nyt kolmeMe mentiin mahan kanssa sillon joskus viime vuonna (no okei, 29.joulukuuta) sinne sairaalan aamu seitsemäksi ja mun sisko oli meijän tukena. Mua jännitti ihan hulluna vasta leikkauspöydällä ja mun koko kroppa tärisi pelosta. Leikkaus meni nopeesti ja kaikki sujui täydellisesti, eikä toipumisessa ollut mitään ongelmia niin kuin Jaden aikoina. Mulle syntyi ihana, terve ja kova ääninen poika kello 8.57. En ollut ikinä nähnyt mitään niin ihanaa. Poika on 47cm pitkä ja painoa oli kertynyt 3301g. Mä itkin ku näin babyn. Olin niin onnellinen ja oon edelleen. Voin ihan rehellisesti sanoa, et en oo ikinä ollut näin onnellinen. Musta tuntuu et Jamiel on se mun puuttuva palanen joka mun elämästä oli jäänyt uupumaan. Mulla on kaks ihanaa lasta enkä vois enempää olla onnellisempi, ku saan olla näiden kahden äiti Kirjoittelen myöhemmin lisää sairaala-ajasta ja kuulumisia miten meijän arki on lähtenyt kotona käyntiin, mutta tässä kuvia ensitunnelmista tähän hetkeen:



 
 
 
Me toivotellaan täältä kaikille
oikein ihanaa ja onnellista tätä vuotta.





Tästä vuodesta tulee ihan varmasti 
unohtumaton ja yksi ihanimmista vuosista mitä oon elänyt!




xoxo


❤.lla Cami, Jade ja Jamiel






15 kommenttia:

  1. Voi mikä suloisuus <3!! Paljon onnea koko perheelle! <3

    VastaaPoista
  2. Niin söpö pikkuinen♡ Hyvä, että kaikki meni hyvin, niinhän mä sanoin sulle! :D

    Ihanaa uuttavuotta myös teidän perheelle!

    Postaus toiveen jos saa jättää, niin voisit kirjoittaa kuinka Jade on ottanut veljen vastaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja samoin sinnekkin <3 :)
      Joo voisin tehä siitäkin ihan erikseen kirjotuksen :)

      Poista
  3. Voi kuinka ihana ja kaunis hän onkaan ♡ Paljon onnea pienestä ! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 :) Jamiel on kyllä niin suloinen et mun on vaikee pitää silmiä irti siitä, vois vaan kokoajan katella toista <3

      Poista
  4. Hän on kyllä niin täydellinen pikkuinen poika <3 Paljon onnea vielä täällä bloginkin puolella :) <3

    VastaaPoista
  5. Voi, hän on nyt siis Jamiel! Uskomattoman kaunis nimi suloiselle pikkupojalle! Paljon onnea ja iloa teidän koko perheelle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Joo ja Jamiel hänestä nyt sitten tuli <3 Toiset nimet on vielä avoina :) Hyvää uutta vuotta sinne! :)

      Poista
  6. Voi mite Sulonen! <3 <3 <3 Mieki tahon pienen pienen vaavvan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Plussasin sitten äsken baby number two:n, appuu !! Omg:D <3 <3

      Poista
    2. EIkä!! :D Vähänkö ihanaa! <3 Ja hei onneks olkoon!! <3 :)

      Poista
    3. Kiitti !! :D <3 En voi itsekää oikein uskoa :D <3 Mut selkeetähä tää, oireet päällä toist viikkoa jo ja kaks viivaa tikus! Paitsi helpommat olot ollut kuin hra 1 kohdalla :D Hauskinta täs on, ettei lääkärin mukaan voinut olla mahdollista raskaantua, kun menkkoi ei oo ollut koht puoleen vuoteen. (Y):P

      Poista
  7. Hei, anteeksi kun utelen, luin tossa sun blogia ja ajattelin että sulla on "varmempaa" tietoo ja kokemusta näistä jutuista, kun mitä tuolta vauva palstoilta kysyis ja löytäis :D mutta kiinostais tietää että onko tää ihan normaalia neuvola käyntiä kun hoitaja jolla käyn käyttäytyy mua kohtaan tosi ylimielisesti ja halveksivasti puhuttelee, jos kysyn hoitajalta jotain neuvoa tai apua johonkin asiaan, niin vastauksesi tulee "niin" ja nyökyttelyä tai että "niin, enpäs tiedä" :D aivan käsittämätöntä. Kyselee myös ihmeellisiä kysymyksiä. Kyseltiinkö sulla neuvolassa todella siis todella henkilökohtasia asioita ja yksityiskohtia sun elämästä ja kirjattiin niitä ylös? Apua olis niin paljon kysyttävää mutta tuli nyt jo tosi pitkä teksti..

    VastaaPoista