sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Baby sai nimekseen..


Heippa! Mun pikkuherralla on nyt vihdoin koko nimi! :) Noni, än yy tee nyt, silmät kii! Saa avata:



Jamiel Leon Julian


Siinä se nyt on. Mustaa valkoisella. Mun vauva. Mun ihanan vauvan ihana nimi.
 Se nimi, jota oon hokenu kymmeniä kertoja ääneen muiden nimien kanssa.
 Se nimi, joka sai aikaan hikipisarat otsalle, ku en osannut päättää onko se tämä vai sittenki joku toinen. Se nimi, jonka vuoksi selailin silmät ristissä nimilistoja ja nimien merkityksiä.
Se nimi, joka lopulta kuitenkin kolahti. Se nimi, joka mun mielessä on pyöriny monta kuukautta, enkä kuitenkaan heti tajunnut et se on se oikea.
Se nimi, jota mun lapsi tulisi käyttämään lopun elämänsä. 
Jamiel Leon Julian.
Traagista, mutta totta. 

Ellei oteta huomioon sitä mahdollisuutta, kun Jamiel oppii puhumaan ja sit jos se kertoiskin mulle, et ei pidäkkään nimestänsä ja pakottais mut menee heti vaihtamaan sen :D No ei kai! Mun mielestä tää nimi on ainakin ihana ja toivon et Jamielkin tulee pitämään siitä, mut oon mä sen tuomionkin varautunut kuuntelemaan. Sikspä mä hankin tähän mun nimenvalintaan parilta tyypiltä varmuudeks mielipiteet. Sit myöhemmin jos Jamiel alkaa jotain valittamaan nimestänsä, ni kerron näistä mun "rikoskumppaneista"(siis niistä jotka suhtautuivat tähän nimeen kannustavasti) ja sanon et koko juttuhan oli oikeestaan niitten idea! :D Jos se vaikka purkais sit suurimmat nimipatoutumat niihin muihin. Hehe. No vitsivitsi. 

Toivotaan nyt kuitenkin, et Jamiel tykkää ja kenenkään ei tarvitse saada syitä niskoilleen. Kyl mä oikeestaan uskon ja luotan, et nimi on ihan okei Jamielillekkin. Jamiel on ihan nimensä näköinenkin. Se pieni rakas. 
Ihana kulta puppeli. Äitin babyliini. Bubelibuuu. 
 Terveisiä vaan täältä vauvahöyryistä. Täällä hoidetaan vauvaa sydämenkuvat silmissä ja löperrellään vauvalle guguu-kieltä niin paljon, et muiden aikuisten kans on enää vaikea puhua normaalisti. Tai ainakaan niin, ettei lauseitten väliin kerkeis lurauttaa välillä sellasia pari oktaavia kirkaampia välispiikkejä :D 





Nonni.
Letkeetä sunnuntaita kaikille!



Toivoo
Cami, Jade ja Jamiel








PS. 
Mua kiinnostais tietää millasia nimiä te ootte antanut tai haluaisitte antaa lapsillenne? :)
Mun nimipohdintoja pääsee lukee lisää "Nimen valinta" postauksesta eli TÄÄLTÄ.










2 kommenttia:

  1. Teetkö ristiäispostauksen erikseen? Pidittekö tilaisuuden kirkossa vai kotona? Monta kummia hänelle tuli, ystäviä vai sukulaisia - ja miksi valitsit juuri he? Oon ite aina miettinyt tota kummi-asiaa.. Toisaalta ystävät olis kivoja kummivalintoja, mutta toisaalta ei :D ps. Jamiel on kaunis nimi!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana nimi ♡♡ Meillä on Helmi Adeliina Elisabeth & Henni Ada Jemilia. Jos poika saadaan niin hänestä tulee Jeemi ♡

    VastaaPoista