perjantai 12. heinäkuuta 2013

Kesä+Loma+Perjantai! Voiko olla parempaa yhdistelmää?!:)

GOOD MORNING!

Ihana aurinkoinen aamu taas!:)
Tanssittiin Jaden kans muutamat biisit aamulla.."kauheet bileet".
 Jadella olikin niin hauskaa, et oli pissata housuun, ku mä vähän matkin sen mooveja. Kieli ulkona, suu auki ja kädet lyö "kattoon", polvet nytkyen,  hahah!:)
Mut ei me siis mitenkää hulluja olla. Niin niin.

Täällä me ootellaan. et Nikke tulis töistä ja päästäis suuntaa sinne mökille päin. Ihanaa, ku pääsee taas saunomaan ja uimaan!:)
 Taas mä hoen tota ihanaa sanaa.... täytyy varmaa yrittää keksii jotain muita synonyymeja, ettette ihan hermostu muhun 
 Mitä te meinaatte viikonloppuna?

BYEBYE!PUSiPUSi!


P.S 

Ni eihän mulla siis mitään varsinaista asiaa ollut,
 (niinku varmaa huomasitte
mut hirvee hinku vaan kirjottaa taas blogia.
Mut sit tavallaan, ku alkaa oikee kovasti miettii, ni  eihän mulla ikinä muutenkaaa oo mitään kauheen järkevää asiaa,ni samapa tuo!
...nii ja oon kyllä nukkunu hyvät yöunet, mut käyn jostain syystä silti ihan ylikierroksilla...Varmaa nukkunu iha liikaa tai jotain?! :D Tai sit se on vaan tää perjantai.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti