lauantai 25. tammikuuta 2014

Viikonloppu kuulumisia ja tunnustuksia

Hello!

En aina itsekkään ymmärrä, kuinka ihmisellä voikin olla näin huono itsekuri, niinku mulla! Ei siis oikeestaan minkäänlaista. Mähän oon "dieetillä" ja yritän syödä terveellisesti etenki ne arkipäivät ja sillai, mut niinku torstainakin hyvin huomas tän mun itsekurin heikkouden. Oltii käyty Jaden kans kaupassa ostaa sille etukäteen perjantain karkit, ku se oli menossa isilleen viikonlopuksi. Tilanne oli jotenki tosi koominen, ku tultiin kotiin ja naapurikin oli meillä kylässä. Naapuri seiso mun toisella puolella ja Jade huito ja viuhtoi innoissaan käsillään mun edessä suklaapalan kans yrittäen houkutella mua maistamaan "Äiti, äiti, ota ota!! Tää on ihanaa! Äiti maista nyt! Yks pala vaan!" halkas sen oikee keskeltä kahtia ja jatkoi "Äiti katoooo, täällä on sun lempi valkosuklaata sisälläki! Ota ota äiti nyt vaan!" Vilkasin naapuria hieman tuskastuneena, koska mun teki ihan sikana taas mieli maistaa, mut jankutin vastaan, et Eii, ei äiti voi nyt ottaa. Naapuri kommentoi, et "no ota nyt vaan! Sä syöt sen sit kumminki, ku mä oon lähteny täältä" Epäröin siinä suklaapalaa katsellessa sitten vielä sellasen sadasosa sekunnin, kunnes se sit yhtäkkii olikin jo mun suussa! :D Sylkäsin sen heti roskiin, mut kuitenki! Tää kertoo tosi huonosta itsekurista.. pitää varmaan mennä johki itsekuri-kerhoon istumaan piiriin ihmisten kanssa ja hokea kuorossa jotain itsekuri lauseita. Ja nyt ku kerta on alkuunpäästy, ni voin samalla tunnustaa, et vedin työkaverin  suklaalevystä eilen 8palaa! Neljän palan kohdalla olin ihan jossain paratiisissa, se oli niin hyvää. Seuraavan neljän kohdalla mun ei tehny enää ees mieli, mut söin kuitenki, koska tiesin et se on tavallaan vähän kiellettyä :D Teitä varmaan hirveesti kiinnostaa mun höpötykset suklaanhimosta, mut tää on mulle aika paha juttu, sillai ku miettii. Täytyy yrittää päästä jotenkin eroon tästä mun kierosta suhteesta suklaaseen. Mitää järkee jumppaa ensin himassa hikiposkella ja vetää seuraavana päivänä melkee puol levyy suklaata..? No, ehkä tää tästä. Täytyy varmaa muistaa maanantaina soittaa johki ja kertoo tästä ongelmasta! :D
 Mitä muuta mun piti kertoo tänne.. Ainaki sitä, et olin eilen shoppailee ja löysin kaikkee ihanaa vaatetta ja sen jälkeen mentii työkaverin kans Coffee Houseen vuohenjuusto toasteille. Sit mä lähin siskon kaverille ja sieltä lähettiin käymään vähän viihteellä ja käytiin laulelee ilonas karaokee. Se vetäjä pyys mua liittymään johki karaoke yhdistykseen, et ne haluis mut mukaan ja mun taskusta löytykin karaokelappu, johon se oli kirjottanu jonkun sivuston nimen.. :D En oo oikeen tarkemmin tutkinu sitä yhdistystä, mut ne kai osallistuu aina johki kilpailuihin ja laulu juttuihin ympäri suomee! Se vois olla ihan kivaa :) Työtki loppuu helmikuussa, ni mullahan ei jää muuta ku aikaa kuntoilemiseen ja laulelemiseen! :D




Kesällä me muutetaan Jaden kans kai hankoon, ni ei varmaa viitti hakee täältä töitä ennen sitä. Vois ottaa ihan sillai lötkötilötköti rennosti! Muutetaan mun isoveljen omakotitalon alakertaa, ku sillä on siellä tavallaan sellanen pieni yksiö. Oon ihan innoissani ja vähän peloissanikin tästä muutoksesta. Oon aina asunu hyvinkäällä (lukuunottamatta 3kk asumista övertårneossa)  ja jänskättää vähän muuttaa johki muualle. IIK!:)



Mut muuten mä kyl sit syön vaan sitä salaattia ja kaikkee terveellistä, mut pakkohan  teillekkin on tunnustaa, et mä välillä vähän lepsun tän mun dieetinkaa.  Ettette luule, et oon yhtä hyvä tässä mun dieetissä, ku annan ymmärtää :D Mut ei saa luovuttaa! Eteenpäin sano mummo lumessa vai miten se meni! Tuulta päin ja sillee!:D



HYVÄÄ viikonloppua!



❤.lla Cami


2 kommenttia:

  1. Hahah ihana jade! :D ♥ kyllä sä pystyt siihen :) jos sul on kerra viikos joku herkuttelu päivä ni aattelet sitä päivää et "sit mä saan, mut ei nyt" :D mut sit seki kohtuudella :D Ota kuvii niist sun ostoksista ja tee postaus niist :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen eka niin, et viikonloppuina saan herkutella kohtuudella, mut jossain välissä siirryn yhteen päivään :D Ja juu, tein äsken just sen shoppailu postauksen niistä vaatteista :)

      Poista