tiistai 7. lokakuuta 2014

Victoria's secret - Vartalosuihkeet

  

Hello!

 
Jos joku ei vielä tienny, ni oon aika hulluna kaikkiin VS juttuihin.
 Oon ties kuinka monen kerran kuolannut We Heart It-sivustolta kaikkia ihania huppareita, olohousuja, tuoksuja ja alusvaatteita. Jotenka viimeksi tilatessani sitä Calvin Kleinin hajuvettä, ostin samalla muutaman VS.n vartalosuihkeen. Niitä on ihana suihkutella niinä päivinä, kun ei halua käyttää mitään vahvoja hajuvesiä. Eli oikeastaan joka arkipäivä.


 
 
 
Naapurikin halus niitä, joten valittiin molemmat mieleisimmät tai ainaki ne mitkä kuulosti meistä parhaimmilta. Satuttiin valitsee onneks eri tuoksut, niin pystyi testailee vähän useampaa kerralla.
Ajattelin et kerron omat lempparit ja vähän kuvailen niitä, jos joku haluaa myös tilata, eikä ole tuoksutellut aikaisemmin.
Mulla meni meinaan ikusisuus noitten valitsemiseen
 
 
 
Mulle tuli seuraavat kolme:
 
 
 
 
COCONUT PASSION - vanilla and coconut
MANGO TEMPTATION - mango nectar and hibiscus (mikäköhän on hibiscus? )
SHEER LOVE - white cotton and pink lily
 
 
Kaikki oli hyviä, mut coconut on ainaki varma valinta jos tykkää vanilijasta. Tätä mul onki ollu aikaisemmin ja oli pakko saada uus. Sit ensimmäisenä ku nää tuli, ni ihastuin Sheer Loveen, mut nyt tykkään ehkä kuitenki enemmän tosta Mangosta. Sheer Love on ehkä noista "hienostunein" ja Mango vähän enemmän karkkimaisempi.

 
Sit naapurille tuli nää kolme:
 
 
 
 
LOVE SPELL - cherry blossom and peach
STRAWBERRIES & CHAMPAGNE - wild strawberryes and Champagne
PURE SEDUCTION - red plum and freesia
 
 
Pure Seduction on kuulemma VS.n suosituinpia ja monet naiset ovat ottaneet sen jo omakseen. Luin ton jostain sillon, ku mietin mitä valitsisin :D Must se oli aika marjainen, kuitenkin tosi hyvä, mut ite tykkään enemmän hedelmäisistä. Strawberry Champangee oon halunnu pitkään, koska toi nimi kuulostaa nii houkuttelevalta. Se ei kuitenkaa ollut niin hyvä ku olin kuvitellut, mut ihan jees ja käyttäisin kyl jos se olis mun. Love Spell oli näistä ihan paras ja jos joskus tilaan näitä vielä, ni tää tulee mulle ehdottomasti seuraavaks! Sellanen sopivasti hedelmäinen.

 
Ai nii ja naapurin lemppari oli toi Pure Seduction ja
olikohan noist mun toi Coconut!  
 
 
 
 
❤.lla Cami 


 
  
PS.
Varmaa ihan hirveesti autto noi mun mielipiteet.
Eihän noissa jutuissa ollu oikee päätä eikä häntää.. :D
 
 
 
 
 


5 kommenttia:

  1. mistä tilasit noita ja paljonko hintaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin noi Nordicfeeliltä ja hintaa noil kaikilla suihkeilla ja rasvoilla on 11.50e kpl, mut jos haluu tilaa useemman, ni kantsii kattoo viel et onks niis duo ja trio paketeis mitään kivaa, ni saa viel vähän halvemmalla. Esim. mul makso noi kolme suihket vaan jotain 28e :)
      http://www.nordicfeel.fi/search/category/kategori.tuotemerkkeja-naisille.v.victoria-s-secret

      Poista
    2. ourait, kiitti! :)

      Poista
  2. Mua harmittaa niin kovin ku mun pää ei kestä mitään hajuja. :( Muuten varmaan minullakin olisi noita kaapissani.
    Todella kivan oloinen blogi sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voih :/ Meijän naapurin miestä meinaa alkaa särkee päätä jo pelkästään siitä, jos oon sattunu kävelee rappukäytävässä ennen sitä ja oon just ennen lähtöö suihkinu jotai hajuvettä :D
      Ps.Noita muuten myydään myös suihkusaippuoina, sellaset ei varmaan aiheuta päänsärkyä?! :)

      Poista