tiistai 18. kesäkuuta 2013

Jaden pyöräilyä

Heijj

ä päivä onkin mennyt töissä ja sen jälkeen vain kotona oleskellen tekemättä yhtään mitään, ainakaan mitään kovin järkevää :) 

 Aamu alkoi lääkärikäynnillä, jossa kävin tekemässä kuulotestin. 
 Mullahan oli vähän aika sit tosi paha korvatulehdus ja samalla jouduttiin puhkoo tärykalvo. Edelleenkin vähän "puolikuuro"olo  ja testi näyttikin 15desibeliä huonompaa kuuloa tällä kipeellä korvalla. Oon jotenki aina luullu, et korvatulehdukset on pelkästää lastentauteja..

 
  Jade taas on viettänyt koko iltapäivän pihalla ja viillettännyt pyöränsä kanssa menemään, ku vanha tekijä! :) Hyvä Jade!
 ..mitä nyt välillä vähän pieniä htö ongelmia, mutta ei muuta :D     

 Eihän täst oo meinaa kauaa aikaa, ku Jade meni vasta ekaa kertaa tolla isommalla pyörällä ilman apurenkaita ja mä sain juosta kokoajan vierellä tukemalla käännöksissä. Voi sitä riemua, ku Jade oppi itse kääntymään :)
 


Oltiin keräilemässä vähän aikaa kiviä, meijän lemmikki nuijapäälle :D




 Meillähän on tosi kiva kerrostalopiha, hiljainen liikenne ja aina naapureitakin pihalla, mut ainoa ongelma mulle tuossa Jaden yksin pyörällä ajamises on, et oon vähän neuroottinen?! autojen suhteen. Pelkään kokoajan, et Jade vielä näillä 'pienillä-uusilla-taidoillaan' ajaa tielle katsomatta tuleeko autoja. Siks oon rampannu hermostuneena parvekkeella ja huudellu Jadea tuskanhiki otsal, heti ku ei osu silmiin. Jadehan taas on ollut mulle tosi vihainen ja hiukan pettynytkin, ku oon vahingossa antanut ohjeita niin tiukasti, et se on ilmeisesti huomannu mun pienen luottamuksen puutteen sen ajotaitoihin. 

  Oon kyllä yrittänyt korjata tilannetta ja valikoida paremmin sanani. En halua. et Jadelle tulee tunne, etten luottais sen kykyihin. Juuri siitä syystä, Jade onkin saanut mennä tänään kavereidensa kanssa yksin pihalle pyörällä ajelemaan! :D 

Mähän voin aina valvoa salaa parvekkeelta



P.S
 Toivottavsti musta ei tuu myöhemmiten sellanen hirvee vainoharhanen ja tiukka äiti, joka ei anna lapsensa tehä koskaan mitään vähääkään jännittävää :D




♥.lla Cami



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti