tiistai 11. kesäkuuta 2013

Kesä suunnitelmia, part one

Summer 




Tulin vain nopeesti laittaa muutaman kuvan tänne. 
Mun on monta kertaa pitäny tulla kirjottelee, mut on ollut niin paljon kaikkea tekemistä, enkä oo jaksanu latailla mitään kuvia koneelle. On ihanaa, ku on kesä ja voi maata auringossa ja käydä rannoilla! :)

 Kesälomakin alkaa juhannuksen jälkeen ja sit voidaa nauttia vielä enemmän tästä suomen kesästä ja ehkä vähän muustakin.. ;) Ollaan meinaan suunniteltu täs muutama kuukaus, et lähetää espanjaan ja varmaankin sitten heti alkulomasta lähdetäänkin. Mennään Niken, Niken siskon ja yhden meidän kaverin, joka seurustelee tän Niken siskon kanssa. Jade lähtee mummillensa sillä aikaa viikoksi saarelle mökkeilemään. Tulee varmaan ihana viikko sekä meille, että Jadelle! 

Oon ollut yhen ainoo kerran elämässäni missään ulkomailla ja se oli Mallorcalla vuosia sitten, joten nyt ois aika käydä edes jossain ja korjata tilanne. 
Ootin pitkään, et päästään reissuun, mut nyt ku se alkaa olee käsillä, ni ei enää houkuttelekkaan ihan niiiiiin paljoa, ku aikasemmin. Jotenki "harmittaa", ku täälläkin on niin lämmin ja oon jo vähän ruskettunukkin.. Oishan se paljon kivempi lähteä talvella inhottavaa pakkasta pakoon ja tulla sit ruskeena takas, ku muut on ihan kallkkiksia.. :D
No jooo, oon mä kyllä tosi innoissani siltin siitä lähdöstä!! Mitä mä taas höpöttelen.
 Onko muilla matka suunnitelmia kesän aikana ja minne päin maailmaa?! :)


Hups, kello onki jo noin paljon, et en kerkiikkään laittaa niitä kuvia tänne, joita alunperin suunnittelin.. 
Pakko päästä jo unille. Nikkekin meni jo sänkyyn ja en haluu jäädä yksin kukkuu tänne, joten huomisii! :D

SWEET DREAMS!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti