tiistai 11. kesäkuuta 2013

-summer2013

HELLO!

Ja jos nyt niitä kuvia, joita piti eilen jo laittaa tänne, mut sänky vei voiton :)
 iPhone piti välillä tyhjentää (kiitos 8gigan muisti ja kamerattomuuteni), jotta saan taas uusia kuvia, joten tässä muutama löydös sieltä. 

 Luvassa siis sekava kuva ryöppiö :D

Oltiin ottamassa Niken äidin pihalla aurinkoa ja sen jälkeen mun jaloilla olis voinu grillata vaikka makkaraa..




Jade iloitsi uusista bikineistään


Hirvijärvellä grillailua
Aurinko ♥ Järvi  ♥  Kesä ♥  Vaahtokarkkeja 

 Oli meillä oikeesti  muutakin, ku vaahtokarkkeja.. :D
 Muilla oli pihvejä ja makkaraa, mulla mozzarella tikkuja nam ja kamalia kasvispihvejä.


 Haha :D

Rannalla 
Jade yrittää laittaa kenkiä niin, ettei niihin mene hiekkaa.

Nikkekin on eksynyt kuvaan.. :D

Mentiin viime viikonloppuna Niken mamman ja vaarin mökille. Ukkonen

 Oisin voinu niin halunnu jäädä asumaan tonne :)



 Aamukahvit laiturilla
Auringon ottoa :)
  
 Missä vatsikset?! :D


Näil meijän eväillä ei oo varmaan mitään osuutta asiaan..

 Kalastusta
 Jade innostu niin, et haluaa nyt oman virvelin :)


 Mä sain kalan!
Nikkee harmitti niin, et heitti yöks katiskan veteen.. :D Sai seki sit lohdutukseks kaks pikku sinttiä.

Maisemat!
...takas kotiin

 Sain vihdoin ja viimein pestyä ikkunat ja vaihdoin samalla verhot, ku toiset meni koneeseen. Mitä pidätte? Onko liian äklöt? :) 
No, vaihtelu virkistää jokatapauksessa.


 
Mun uudet pökät ♥ 
 


 Koukussa --> We ♥ it
 

 Huh, siinä jotain...
  Ens viikonloppuna meijän olis tarkoitus lähteä ehkä Tuuriin telttailemaan
O ouu, mitäköhän siitäki tulee.. :) Viimekesän reissu ei ollut meinaa  parhaimmasta päästä, mut ainakin ikimuistoinen! Vedet vuoti teltan läpi, kyyti lähti ilman meitä, oltiin märkinä, ilman rahaa ja ilman vaihtovaatteita, keskellä ei mitää, mutta hengissä ollaan :D


Öitä :) 


♥ .lla Cami 




 

4 kommenttia:

  1. Heei! miks et sä oo ottanu minkää näköst kuvaa tost sun leimasta, ihana! Onks toi timantti? Mäkin haluan tatskoja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on timantti:) se on nii mont vuotta vanha jo, ni en oo viittiny sitä erikseen esitellä:D Mä oon suunnittelemas siihen ympärille jotain isompaa, ni sitku oon sen saanu päätettyä, ni voin laittaa eriksee jotain kuvaa. Tatuoinnit on kyl ihania, mut oon hirveen huono päättää millasen haluan!:D mul on tähti korvan takana ja toi timantti. Onks sull mitään?:)

      Poista
    2. Ai mä luulin et toi on se leima minkä nikke sulle on tehy :) Ei mul oo mitään (vielä):D haluisin siivet mun niskaan ja sitte yhen pääkallo kuvion mut ei oo täl hetkel rahaa ottaa, mä oon miettiny noit mun tatskoja monta vuotta :)

      Poista
    3. Ei Nikke sit ikinä tehnykkään mulle mitään.. Mun piti ottaa ankkuri alunperin korvan taakke, mut sit Nikke sai mut ylipuhuttuu tohon tähteen ja otettiin molemmat samallaiset Pasilla :D

      Poista