perjantai 25. huhtikuuta 2014

Saippuakuplia

Heippa kaikki!

Ihan aluksi voisin pyytää anteeksi tätä mun hyperaktiivista postaustahtia. 
Tuskinpa ootte edes pysynyt vauhdissa mukana, ku postauksii ilmestyy niin tiheesti..heh. Välillä on kausia, et tekis mieli kirjotella kokoajan ja revinki aiheen vaikka vanhoista sukkahousuista ja kun sit taas vaihteeks on näitä pää-lyö-tyhjään-hetkiä, ettei yksinkertasesti into riitä kirjoittamaan mitään, ei niinku millään, ei vaikka ois kui uudet sukkikset. On kuitenkin ollut tosi kiva huomata, et porukka käy tääl päivittäin ja pari uutta lukijaakin oli tänne eksynyt ja myös muutama piristävä kommentti, niitä on aina ihana lukea Puspus ja kiitti teille!

Puhalleltii tänää ihan fiilareis saippuakuplia
 Oon lukenu nyt vähemmän blogejaki ja tänään ku lueskelin joitain, ni tajusin 
et nää blogit on ihan ku joku -toinen maailma- ja tässähän on nyt ihan sekasin, et mitä tapahtuu missäkin :D Mä ihan järkytyin, ku huomasin et Xeniaki oli jo saanut vauvansa! Apua, missä pimeydessä mä oon oikee taas elänyt, et en sitäkään tienny!?


Ja nyt tärkeä välitiedote:
 En oo tehny maaliskuun alun jälkeen oikeen minkäänlaisii jumppia, puhumattakaan salilla käynnistä ja se "raejuusto/rahka" ruokavaliokaan ei enää kiinnostanut ja heittääkseni tähän vielä vettä myllyyn, ni oon alkanu vetää pastaa ja vaaleeta leipääki ihan normisti, joita en oo syöny monee kuukautee ennen tätä (paitsi speciaali tilanteissa). Jotenka, tattadaa, ne mun vaivalla tiputetut kaks ja puol kiloo is back!:D Jenkat is Back!


Ehän tässä nyt muu auta, ku aloittaa kaikki uudestaa. Aikamoista veivaamista. Sain tossa onnekss pienen motivaatio inspiksen, ku astuin pikkareissa kokovartalopeilin eteen. Ei härre guud, ne jenkat!:o Harmi vaan, et täs on kaikkii juhlii tulossa (ja kesä ja terassit) , mut jos nyt ainaki arkipäivinä tiukentais ruokavalion taas ja lopettais sen makaroonin pupeltamisen, ni ehkä mul on viel mahiksii saada noi jenkat kuriin.
Kaikkee mä tänne kirjotanki....
Mut niii, onks täällä muita kesäkunnon havittelijoita?
Ollaanko siellä tavoitteessa vai sattuuks olee yhtään kohtalotoverii, joka kans "joskus" vähä lipsuilee?! :)


Kotona näyttää ihanalta päivisin, ku aurinko paistaa (ei muuten tarvii discopalloo, ku on tollanen paljettityyny!:D)

Taisin viimeks kehuskella jotain, et meinaan lopettaa biisien repeatilla kuuntelun, ettei heti kyllästyis. No, heti ku kuulin tän alla olevan biisin ekaa kertaa, ni kuuntelin sitä ainaki vuorokauden taukoamatta.




HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!


❤.lla Cami


2 kommenttia:

  1. Voi teillä näyttää niin ihanalta <3 terkkuja sinne :)

    VastaaPoista