perjantai 1. helmikuuta 2013

Normipäivä


Heippa vain!


Taas on viikko vaan hujahtanu! :) Eipä kyllä oo mitään ihmeellisyyksiä tapahtunu, ihan normaali viikko. Tai niin normaali, ku meillä nyt yleensä voi olla. En kyllä tiedä, onko kukaan meijän perheestä ihan normaali, mutta kuitenkin.

 Jade on ollut eskarissa aamuisin (niinku ihan normaalisti) ja illat ollaan vietetty enimmäkseen  normaalisti kotosalla. Mä oon alkanu käymää joka aamu normaalisti vähintään kahden kilsan lenkillä ja saavuttaakseni edes vähän niitä "Jutta"lihaksia, oon nostellu himassa normaaleja painoja ja vetäny leukoja ihan normisti..
 (Nyt mä lopetan ton normaali sanan käytön,koska se ei oo varmaan ihan normaalia)
 Lokakuus pystyin vetää vielä kuustoista leukaa ja nyt meni just ja just kymmenen, normaalistikkin tämä vähän suututtaa. Oho. No, pitää muistaa joka päivä vaan tehä niin paljon ku pystyy, ni eiköhän edes se 16 taas saada, toivottavasti :) Tänään tuli fitness-tukku tilaus!Jee! :D Astetta lähempänä salille menoa siis, en tiiä mikä siin tuntuu nii vaikeelta aloittaa ja vaan mennä sinne..?! Sit kun kerran pääsis aloittamaan, ni tiiän ettei malta enää lopettaa.

 Tilasinkin vain noi nyt alkuun

 Toi sheikkeri on ihanan värinen


Sit mulle saapui Nellyltä mun kengätkin, jotka oli tarkoitettu vähän niin kuin treenikauden aloittamispalkinnoks. Ja itseasiassa, nehän on jo/myös itsessään loistavat pohkeen treenaajat, jos kävelee niillä vaikka joka päivä täällä sisällä jonkun aikaa! :)







 
 Nam  ❤ 

 
 Eilen aamulla lähdin mummille kylään, ku olin heittäny jaden eka eskariin. Oon tosi vähän käyny siellä, vaikka ne asuukin samassa kaupungissa.. :/ Nyt päätin et aion 
   alkaa viettää aikaa enemmän mummin kans ❤ 
Mummi on jo yli 80  (uskallan mainita tämän,koska mummi tuskin käy lukemassa mun blogia:D ) , mutta siltin on vielä kova touhuumaan kaikenlaista. Nyt mummi halusi opettaa mulle, miten tehdään Kunnon Karjalanpiirakoita!:) Mummi on erittäin taitava leipuri ja osaa tehdä varmasti kaikkia maailman ruokia. Oo ne piirakat oli nameja. Ensimmäiset näytti ihan epämuodostuneilta, mutta sitten loppua kohden ei enää erottanu kumpi oli mun tekemä ja kumpi mummin. Oppi meni siis perille! :)

Illalla me mentiikin Jaden kanssa siskolle yökylään ja tänä aamuna heitin jaden sit bussilla eskariin, ku matkaa olis ollut aika reippaasti. Ite tuli pyörittyy koko päivä willassa ja kaupungilla siskon ja sen miehen kanssa. Tein ihanii pikkulöytöjä, vaikka mun ei pitäny ostaa yhtään mitään. Oon myös ollut vähän synyt koko päivän, joten aamu oli todella hauska. Nauratti kaikki asiat ja omat vitsit etenki.. Kikattelin lähinnä yksikseni, ku Susku (se mun sisko) ja sen mies ei oikee ymmärtäny mun juttuja... :D haha 
Otin ihan sikana kuvia tänään, mitä nyt ikinä vaan eteen sattuikaan. Tuli siinä innokkuudessa mieleen, et ois kiva olla ammatikseen valokuvaaja ja perustaa oma valokuvaamo!:D siellä vois myydä sit vaikka kenkiäkin samalla.




Aamupalalla kulmiksessa :)
Willassa oli kauhee ruuhka



 Oisin halunnu kyytiin






Tein saippua purkista käsikoruille telineen..

 


Jaffa


Suskun tytöt (3 ja 6vuotiaat) tulikin meille tänään yökylään ja Jaden seuraks leikkimään :) Melua, naurua ja vilskettä on taas riittänyt. Ollaan vietetty vähän tämmöst tyttöjen iltaa, ku Nikkeki on laittamassa hallilla autoa. Tein tytöille makaroonilaatikkoa ja jälkkäriks mansikkarahkaa, mut kaikki popsi ruuan jälkeen vaan karkkia.. :D Meijän piti kattoo yhessä joku ohjelma, istuskella sohvalla pyjamat päällä ja dippailla kasviksia, mut ei kerittykkään ku aika meni noin nopeesti ja tytöt piti laittaa unten maille. Pitäis varmaan itsekkin mennä, jospa nyt sais kunnon yöunet ja ois huomenna vähän järkevämmäl tuulella :D






HYVÄÄ YÖTÄ!  ❤ 




10 kommenttia:

  1. Vedätkö oikeesti 10-16 leukaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä menee joo vaan se kymmenen just ja just:)

      Poista
    2. nii siis, oikeita leukoja vai naisten leukoja? :D

      Poista
    3. meinaatko siis suorilta käsin vaiko koukusta? ehkä sit kallistuu enemmän "naisten leukoihin" :D

      Poista
    4. no suorin käsin tietenki, vedetään ittensä siinä tangossa ylös niin että sun leukas menee tangon päälle...mutta niin mie vähän aattelinki että neiti vetelee naisten leukoja vaan.. :)

      Poista
    5. Joo leuka kyllä menee aina tangon päälle/yli, mutta hiukan koukussa oon vetäny. TÄYSIN suorilteen, kun justiin testasin ei mennyt ainakaa NYT ku neljä! :D Pitää alkaa varmaan vetelee enemmän suorin käsin :)

      Poista
  2. Tota... ihmettelen jos haluut treenaa ittes hyvää kuntoo nii toi sipsin ja karkin syöminen kantsii jättää pois.. Sul tulee vähän kiire jos samaan kuntoo haluut ku jutta.. ja tiedoks sil on menny vuosia et se on semmosseet lihakset saannu..

    VastaaPoista
  3. Olipas hyvin oivallettu! Kertaskaikkiaan!:D Sipsejä on oo tietääkseni syönytkään, mutta kyllä, paljon on parannettavaa.

    VastaaPoista