sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Blogijuttuja ja viikonloppua


HELLO!


Siivosin eilen blogin lukuluetteloa, jotta pystyisin helpommin lukea muiden blogeja.
 Mulla on ollut muutama tietty blogi jotka muistan nimeltä ulkoa ja selaan ne päivittäin, mutta osa on jäänyt ihan unohduksiin. Kävin erikseen läpi yli 100 blogia, joita on kertynyt vuosien aikana ja yli puolet tuli poistettua listalta. Seuraamistani blogeista moni oli lopettanut, osa oli muuttanut, osan poistin vahingossa, osan tarkoituksella ja osa oli muuttunut salaisiksi. Jäljelle jäi siis vain mua kiinnostavimmat blogit ja tää tuntuu vähän samalta, ku olis juuri käyny vaatekaapin läpi ja jättäny vain sopivimmat kaappiin. Jotenkin vapauttava fiilis, ku kaikki on järjestyksessä :D





LINKITÄ BLOGISI

Nyt sitten kaipailenkin tilalle taas "uusia" blogeja löydettäviksi, joten jos omistat blogin niin linkkiä kehiin:) Ja jos tänne vain sattuisi eksymään joku muukin raskaana oleva tai tuore äiti, ni erityisesti sellaisia olisi kiva saada myös joukkoon.







Otin pitkästä aikaa tietokoneen esille ja mun uus peilipöytä saa toimia ekaa kertaa myös tietokonepöytänä. Tosi kätevää. Laitoin tollasen laudan pätkän tasoksi, ni tietokoneen saa ylemmäksi ja on tosi hyvä asento kirjoitella.

Tää peilipöytä onkin vilahdellut paremmin mun instagrammissa pariin kertaan ja pakko hehkuttaa vielä, et oon tosi iloinen kun mulla vihdoin on tällainen.
 En tiedä muistaako joku, mutta joskus kirjotin et tämmönen on ihan pakko saada ja sit mä haluun ehdottomasti laittaa valot peilin ympärille :D No, en saanut yli vuoteen aikaseks hävitettyä mun mustaa hirvityshyllyä ja hankittua tilalle peilipöytää, kunnes yllättäen ihana vanhempi naapuri pariskunta lähes tyrkytti sellasta mulle. Tää on vielä oikeesti vanha ja tosi ihanan mallinen, eikä mun tarvinnut kun hiota ja maalata tää uudestaan. Maksuksikaan ei huolittu muuta ku et leivon herkkuja heille ja nyt oonki muutaman kerran käynyt yläkerran ovella viemässä tuoreita pullia :)






Meijän viikonloppu on ollut tosi rauhallinen. Nykyisin meillä on melkein joka viikonloppu Jaden kavereita yökylässä ja myös mun siskokin on innostunut käymään paljon useammin, ni nyt on ihan kummallista ku ollaan oltu Jaden kanssa vain kahdestaan. Eilen ajateltiin pitää yhdessä kiva leffailta Toystory 3 parissa, mutta meninkin vahingossa nukahtamaan kesken leffan.


Nyt Jadella on kaveri kylässä ja odotellaan täällä mun isoveljee ja sen tyttöystävää hangosta kyläilemään. Nekin saa muuten kohta vauvan! Niin ihanaa ja musta on tosi kivaa, ku ne saa vauvan melkein yhtä aikaa ja sit meijän vauvoista voi tulla tosi hyvii kavereita ja sit me pidetää aina kaikkia vauvajuhlia ja puhutaan vaan et vauvat sitä ja vauvat tätä, haha 







 Ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille





.lla cami

 




Ps. Ainiin ja jos satut eksymään tänne ja sulla on blogi, 

ni muistathan linkittää :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti