torstai 5. marraskuuta 2015

Vauvan töppöset

Huomenta!


Noniin, en näköjään pysty olla kirjoittamatta vauvajutuista :D Eikä ihme, koska tällä hetkellä mun päässä pyörii 24/7 ajatukset vauvoista, raskaudesta ja niiden söpöistä pienistä vaatteista 

Jos satun hetkeksi unohtamaan raskauden, niin viimeistään siinä vaiheessa kun ähellän legginssejä jalkaani mitä kummallisemmissa asennoissa (leggarit on muuten tän hetken ykkös vaatekappale, ei purista, eikä paina) tai kun suihkussa yritän alkaa sheivailee jalkoja, tai kun yöllä yritän vaistomaisesti kääntyä mahalleen, tai kun yritän mahtua kulkemaan pienestä välistä ja takerrunkin johonkin kiinni, tai kun istun pöntöllä ja huomaan lattialla tyhjän vessapaperiputkilon ja haluan laittaa sen samalla roskiin, niin huomaankin valtavan kummun edessäni joka aiheuttaa kaikenmoista kankeutta ja siinä samassa muistan et ainiin, ei hätää, mähän olen raskaana. Täytyy käyttää vähän enemmän mielikuvitusta näiden tehtävien toteutukseen. En olekkaan enää yhtä notkea (ihan ku oisin joskus ollut) ja taivu näihin mielettömiin suorituksiin niin helposti kuin ennen. Tää vauva muistaa muistuttaa mua myös itse tekemällä päivittäin erillaisia jumppatuokioita, jolloin mun maha tärisee välillä puolelta toiselle ja tällä viikolla tää voimistelija on oppinut kuinka kiva on potkia mua suoraan kylkiluihin. On ollut hellyyttävää seurata vauvan liikkeitä, mutta tää kylkiin potkiminen ihan oikeesti sattuu! Ei Jade potkinut näin voimalla, vaikka muistan silloinkin kylkiluiden olevan koetuksella. Toissa iltana puolivitsillä googletin voiko vauva murtaa kylkiluut ja yllätyin lukiessani sen olevan mahdollista. Siinä menikin sit yöunet, ku pelkäsin vauvan murtavan rajuilla potkuillaan mun luut :D




Kuviksi halusin tänään laittaa nämä ihanat vauvan töppöset. Oon hulluna vauvan töppösiin. Vauvan kenkiin. Vauvan tohveleihin. Näin niistä viime yönä untakin. Ostin unessa laatikoittain vauvakamaa (vähän niinkuin siinä huutokauppa ohjelmassa, en tiennyt mitä laatikot sisältää) ja olin ihan onneni kukkuloilla, kun löysin sieltä kolme paria vauvan töppösiä! :D

Mua on vähän harmittanut, ku tytöille on niin söpöjä mekkoja ja hiuskoristeita enkä oikein voi hankkia niitä vauvalle, mut entäs jos alankin kerää tälle pojalle töppösiä ja kenkiä! Jos siitä tulis poika, jolla on aina töppöset. Poika joka kulkee aina suloisissa kengissä. Ehkä sillä saisin purattua tätä mun turhautumista vaaleanpunaisiin rusetteihin, joilla en voikkaan koristella vauvan hiuksia :D Ja voihan olla et vauva syntyy muutenki kaljuna, joten paha siinä ois mitään tukkaviritelmiä alkaa laittelemaankaan.
Poika töppönen 






.lla cami






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti