sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Kesäkuntoon


TERVETULOA KESÄKUNTO!


Hello! Joka tammikuu sama juttu ja tulihan se himo taaskin saada kroppa jonkun näköiseen kesäkuntoon. Ennen ku alan puhuu kesäkunnosta, ni pakko kertoo ensin miten "upeasti" mun aamu lähti käyntiin. No, ensinnäkin heräsin ennen kukon pierua kello 4.20 ja hoivailin Jamielia hetken, kunnes pieni taas nukahti. Siinä vaiheessa olin jo niin pirteä et päätin keittää kahvit ja tulla tänne sänkyyn juomaan. Selailin tässä sitten ihan rauhassa pari tuntia puhelinta ja päivittelin instagrammia, kunnes säikähdän ihan älyttömästi. Olin varma et nyt meni lapsivedet ja mietin jo ambulanssin soittoa kunnes muistin, et enhän mä ookkaan enää raskaana! Sit uskalsin vilkasta peiton alle ja siellähän mun jalkojen väliin unohtunu aamukahvi oli kumollaan ja lorisi pitkin sänkyä :D Eiku vaihtelee lakanoita ja heittää peittoo pesuun ja nyt kello onki niin paljon, ettei enää mitää järkee alkaa nukkumaan uudestaan ja silmät on ihan ristissä varmasti loppupäivän. Et homma meni ihan kirjaimellisesti päin reisiä tänä aamuna, mut nyt jo vähän huvittaa mun oma säikähtäminen, ku sydän pomppas kurkkuun asti ja luulin oikeesti et alan synnyttämään.






Noniin, nyt voin palata taas siihen kesäkunto aiheeseen! Eli taas olis kuntoilukuume. Tai ehkä enemmänkin kropan-saaminen-normaalitilaan-kuume. Inhoon sanaa laihduttaminen, joten en aio varsinaisesti alkaa laihduttelemaan, vaan yritän korjata etenkin ruokavalion terveelliseksi. Tiedän toki et olisihan se parempi, ku olisi ihan elämätapana se terveellinen syöminen ja pieni kuntoilu, mut mulla se ei vaan oo onnistunut. Mä teen aina sen mokan, et yritän muuttaa kaiken hetkessä ilman armopaloja ja vedän yhtäkkisen kuntospurtin niin teholla ja innoissani, et lopussa repsahdan ja koko into hommaan lopahtaa. Tällä kertaa lähen varovaisin askelin liikenteeseen ja teen just niin kuin hyvältä tuntuu. Onhan se kyllä hyvä, et tää kiinteytysbuumi tulee mulle edes kerran pari vuodessa mielummin, ku ei ollenkaan, haha. Viimeks mainitsin niistä raskauskiloista, jotka ei jäänytkään kaikki heti sairaalaan ja tiesin berliinimunkkien olevan enemmän syypää kiloihin ku raskauden, ni tadaa! Ne on nyt hävinny! Kymmenessä päivässä puntari näytti samaa ku ennen raskautta. Tosin mulla oli jo ennen raskautta muutama kilo ylimääräistä, mut ihan uskomatonta miten kroppa toimii itsestään. Johtuukohan se imetyksestä? (En edes imetä "täysillä", vaan tällä hetkellä on myös pulloruokinta käytössä) Laittaakohan imetys aineenvaihdunnan käymään kierroksilla? Herään meinaan joka yö ihan hiostuneena, vaikka tää kämppä on super kylmä ja illalla palelen. Joo, no vaikka ne kilot on lähtenyt, ni ei mun kroppa oo enään samallainen. Siksi en tykkää sanasta laihduttaminen. Kilot on vaan suuntaa antavia, mut oikeesti se ei kerro kropan kiinteydestä yhtään mitään. Vatsa pullottaa vielä ja ainoo mikä mun vartalossa on tällä hetkellä vähänki kiinteetä ja muodokasta on tissit ja seki johtuu maidon tuotannosta :D Oi voi. No, mut tässä kropassa on nyt ainakin haastetta. Nyt vaan terveelliseen ruokaan siirtyminen ja kuukauden päästä liiikunnan mukaan ottaminen. Kyllä se kroppa siitä lähtee pikkuhiljaa muokkaantumaan ja aion myös sallia herkuttelut silloin tällöin. Mielummin vaikka pieni määrä suklaata päivässä ku totaali repsahtaminen. Lisäsin instagramissakin jo muutaman uuden "Fitness-tilin" seuraamislistalle, jospa niistä saisi vähän lisämotivaatiota :)
Mites siellä? Onko tammikuu herättänyt sielläkin kuntoilukuumetta?





Nyt Jamiel alkaakin taas heräilemään joten lisään vaan nopeasti vielä postauksen kuvat ja aletaan jatkamaan meijän aamua toivottavasti vähän paremmissa merkeissä ku miten toi alku sujui :'D

-En sit kerinnyt lisäämään edes kuvia loppuun, kun Jamiel halusi heti syliin ja jatkan nyt uudestaan kun se taas nukkuu. Pakko oli tulla vielä muutenki kertoo et meijän aamu jatkui siihen malliin, et Jamielilla oli räjähtänyt aivan järkyttävä ydinpommi vaipassa. Se ydinpommi oli levinnyt bodyn selkämykseen ja ku otin vaipan pois, ni ydinpommikone jatkoi rajähtelyä ja sen jälkeen kaikki pyyhkeet ja loputkin vaatteet oli sinapilla kuorrutettuja. Lisää pyykkiä!! :D Ps. Teitä varmaan hirveesti kiinnostaa nää sinappijutut... Kakka ja pieru muuten molemmat onnistuttu mainitsemaan samassa kirjoituksessa. Tervesin Cami kolme vee. Lupaan et toi oli eka ja vika kakkavaippajuttu tässä blogissa, joten easy easy, no panic, no panic -


Ei muuta kun
Oikein hyvää sunnuntai aamua kaikille! :D





.lla cami




5 kommenttia:

  1. On herättänyt :D Mä otin just jäsenyyden itelleni salille ja nyt käynkin ahkeraan sen vuoden ajan siellä ainakin :)

    Kyllä sitä huomaa kuinka piristyy ku jaksaa vaan vääntäytyä sinne salille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niinhän mä luinkin jo sun blogista :D Mul on yks "salainen" pikkusali jossa käyn sillon ku innostun käymään, mut en varmaa vielä ens kuussa aloita salia, vaan ihan vaan kotijumpalla ja kävelyillä. Sitku aloitan ni oon ajatellut Jamielin mukaan ottamista, koska siel salil on yleensä aina vaan yks tai kaks mun lisäksi, ni ehkä ei haittaa jos jamiel nukkuu vaunukopassaan sen aikaa salissa.. :D jos sinne saa vaan viedä vauvan. Pitää kysellä :)
      Ja joo, salilla käyminen kyllä piristää! Aloittaminen on vaan kaikista vaikeintq, mut sitku saa hommasta kiinni ni tulee himo :)

      Poista
    2. No toihan on sit hyvä :)) Jep ja varsinki se sinne vääntäytyminen yksin.

      Poista
    3. Sulle on muuten haaste mun blogissa :)

      Poista
    4. Kiitos haasteesta, teen sen pian:)

      Poista