maanantai 4. maaliskuuta 2013

-15cee

Aurinkoista ja narskuvaa pakkasta
 
" -15 astetta pakkasta ja kotipihalla näytti -20 " sano päiväkodissa, ku vein Jaden.
 Kai se on sit pakko myöntää, et me eletäänki ihan talvessa vielä.. Nyt on TALVI!'

 Perkule, mä kattelin jo eilen mitä aurinkoöljyä tilaisin. 
Oon ollu jo ihan keväässä tän auringon paisteen takia ja aatellut, et kesä on ihan kohta! Meinaan tilata sen kyllä silti. Ja käytän sitä ihan tahallani jo talvella. Ihan sama onko miinus 30 vaiko plus 30!

Tää on ihan parhaan tuoksusta! :)
 Kohta mä tuoksun ihan kesälle, nännäsnää :D


Tajusin kans, et tos viime postauksessa johon laittelin kaikkia asuja joista tykkään, ni suurin osa niistäkin oli pelkkiä shortseja ja kesäkuteita! Ei vaan malttais millään oottaa, et tulis kesä!  

  Tuol on kyl siltin ihan mahtava keli, vaikka talvi onkin. Aamulla oli ihana olla kävelyllä, ku lumihanki ja puut kimaltelee auringosta, lumi narskuu ja nrj soi matkaseurana :)

 

Tänään on NIIIIN hyvä aamu muutenki :) Heräsin jo 6.30 ja kävin kuumas
 (käyn oikeesti aina niin kuumassa suihkussa, et koko kylppäri höyryää,  eikä Nikkekään kestä saman lämpöstä vettä ollenkaan. Mul on varmaan jotenki paksunahka tai jotai :D )  
suihkussa ja syötiin Jaden kanssa aamupuurot rauhassa, ennen ku lähettii eskariin ja siitä sit taas lenkille. Tosi pirtee ja iloinen olo, en tiiä johtuuko siitä, et oon alkanu syömään multivitamiineja vaiko niistä möllereistä vaiko ihan pelkästään siitä, et aurinko paistaa!?:) Elämä on ihanaa! :DD 

Ja oikeestihhan mä en muuten tykkää noista hymiöistä, mut siltin aina käytän niitä paljonki..
Jäänyt joku tapa vissiin jostain nuoruusajoilta. Nii, ihan ku oisin jo joku ihan ikäloppu, siis parhaassa iässähän tässä mennään! ;) Oon kyllä kuullu, et vasta sit ku täyttää nelkyt, ni sit se elämä vasta alkaakin. Se on hyvä et on jotain mitä oottaa :D haha


            
 Kimmallus ei näy kuvissa kyllä yhtään.

 Mul on joku outo intohimo myös kuvata katulamppuja, postilaatikoita ja liikennemerkkejä..


Nyt mä nautin kahvista ihanasta vaaleenpunasesta mukistani ja mietin mitä seuraavaks :D
Ei tarvinnu kyl kauan miettiä, ku katsoo ympärille.
 Imuroinnissahan ei oo muuta vikaa, muuta ku se sen esille ottaminen ja johdon laittaminen seinään.. Muutenhan se on ihana kivaa hommaa se. Joo, oon ihan terve.

Noniiin, kuulemiin!:)



P.S

  Löysin mä ostoslistaani jotain mitä voi käyttää jo nyt talvellakin ;D
Niistä vielä kuvat
 
 
 GINA TRICOT
H&M



.lla Cami

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti