keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Keksiviikko (söin tänään keksejä,nam)

Hello!
i cookies 

Ollaan taas keskellä viikkoa. En tajua mihin nää päivät menee
Sillon ku opiskeli tai on ollut jossain duuneissa, ni tuntu et aika vaan mateli. Vai mateliko? En tiedä, mut nyt se tuntuu menevän niin hurjaa vauhtia, et mietin missä välissä mä edes kerkeisin tehdä duunia :DD  
 viitsivitsi, odotan nimitäin ihan suht innolla  yhtä mahdollisuutta, jos vaikka natsais!;) Vaikkei mikään erityinen olekkaan, ni Duuni ku Duuni! Kuhan ei ole pelkkää istumis työtä, ni i like!:)

No, joka tapauksessa tänään oli ajatuksena tehdä video tänne blogiin, ku joku pyysi :) En halunnu teh ihan normaalia/perus, enkä edes osaisi olla niin, et istuisin yksin kameran edessä ja höpöttelisin. Ajattelin, et voisin kuvailla ihan muuten vaan pitkin päivää. 
Sekin sit jäi sille ajattelun tasolle. Nimittäin kaikki videot mitä kuvasin, oli julkaisu kelvottomia! :D  Joko mä näytin ihan hirveelle, tai joko mä hörähtelin ja purskahtelin  hirveeseen nauruun, joko puhuin liikaa  tai  olin liian pitkään puhumatta tai puhuin jotenki "teatraalisesti", kun taas välillä kuvasin pelkkää ilmaa tai puun latvoja, joita varmasti jokainen näkee jo omalta koti pihaltaan. Voisinhan mä muokata kaikki ne noin kymmenen videoo ja kiteyttää vaan "parhaat palat" , mut siinä menis ikuisuus mun taidoilla ja sillä, ku alkaisin liikaa miettimään mitkä kohdat on julkaisu kelvollisia.

Inka, mun yks ihanimmista ystävistä, tuli hakee mut tänää aamusta kahville Tai kahville meijän piti mennä, mut mun tietääkseni me ei missään välissä juotu kahvia
Inka sai just eilen ajokortin jeee!!:)  ja lähinnä ajeltiin ja suunnisteltiin pitkin motareita ja maanteitä, kierreltiin tarjoustaloja
 (haettii vähä keksei ja kaikkee) 
 ja motonettei  
(jossa haisteltiin erillaisii wunder baumei ja inka kävi ostaa muumilimpparia) ,
 hämeelinnaa viiva järvenpää. Siitä meijän reissusta mä niitä videoit kuvasinkin, mut ei tosiaan toivookaan et voisin julkasta niitä edes pätkissä, joten kokeilen toinen päivä uudestaa paremmalla onnella :D





 
Hämäsin :D
Mä tein nyt sittenki pikku mini koosteen ihan vaan parista videosta,
 mut ei me sit oikeesti noin tyhmiä olla miltä saattaa vaikuttaa.. :D haha
Yritin kyllä leikata näistä pahimmat jutut ja naurut pois ja laitoin musiikkii ettei kuuluis liian tarkasti :D



Ei varmaan ihan vastannu sellasta videopostausta kun "joku" pyysi, mut siinä nyt oli jonkullainen! :D

Laitanko vielä joskus lisää videoita vai oisko parempi, et ihan suosiolla jätän ensimmäiseksi sekä samalla viimeiseksi videoksi?!:D








3 kommenttia:

  1. kivaa ku teit videon! laita ihmeessä jatkossakin :D mielellään muokkaamattomia :)tai tossa oli näkyvyys aika huono kun oli mustavalkonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo koitetaan käyttäytyä ja näyttää ens kerralla edes vähän asiallisemmalta, ni vois laittaa ihan muokkaamattomana :D

      Poista