sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Äitienpäivä


HELLO!

Ihana päivä ollut tänään! On ihanaa olla äiti! 
 Kahvia, eikä aamupalaa kyllä näkynyt taaskaan sängyssä, mutta en lannistunut! :D
Laahustin aamulla itse keittiöön keittämään kahvini ja samalla tein mulle ja Jadelle jäätelöannokset coctailhedelmillä :) Käytiin myös mun rakkaalla mummilla kyläilemässä ja näin samalla pitkästä aikaa rakasta isosiskoanikin. Päivemmällä Nikke vei yllätykseksi mut ja Jaden syömään kiinalaiseen, namnamm.. Jade lähti retkeilemään sen jälkeen mun tädin ja sen miehen kanssa. Niillä oli kuulemma ollut ihan kuningasjuhlat, koska eväinä oli kuningatarpiirakkaa, prinsessakakkua ja prinssinakkeja :D 
En oikeen tiedä mitä tässä juuri kirjoitan ja kuinka sekavalta noi edelliset lauseet kuulostaa, sillä mun silmät ei meinaa pysyy enää hetkeekään auki. Väsyttää aivan vietävästi. Apua, enään viisi ja puoli tuntii, ku pitää herätä, enkä oo vielä edes sängyssä.. :D Haluan kuitenki julkaista tän tänään, koska huomenna ei voi enää toivottaa äitienpäivää kenellekkään ja halusin tulla toivottaa sen vielä, ku kerkii (vai kerkeekö, päivähän meni jo) no mutta kumminki, ollanhan me jokapäivä äitejä, eikä vain tänään joten HYVIÄ ÄITIENPÄIVIÄ kaikille äideille ja tuleville äideille ja niillekki jotka ei oo äitejä! :D 

Tässä pari ihanaa kuvaa Jadesta tältä päivältä





HYVÄÄ YÖTÄ! :) Toivottavasti kaikilla muillakin oli tänään mukava päivä ja sillain! :) 
(mitä mä selitäään, nyt nukkuu äkkiä ennen, ku kirjoitan tänne ties mitä ja nukahdan vielä koneen päälle... :D 


♥.lla Cami


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti