lauantai 11. toukokuuta 2013

Shopping and icehockey

SUNNYDAY, looov it!

Heräsin kello 7 siihen,  ku jade tuli potkimaan mua sängystä. Onneks tää pieni ihana "viikonloppu-herätyskello" antoi mun vielä makoilla kaks tuntii aamupalan jälkeen. Normaalistihhan se oon minä, joka joutuu repii Jadea sängystä aina arkiaamuisin, joten tää on varmaan ihan suotavaa välillä näinkin päin :D Kymmeneltä luovutin ja menin parvekkeelle kahvikupposen kanssa. Miten ihanaa onkaan juoda aamukahvit taas ulkona, ku aurinko paistaa ja linnut laulelee! :)
Paitsi no, mä join aamukahvit parvekkeella jo talvipakkasillakin ja  eikä meidän parvekkeelle  oikeestaan paista ikinä aurinko, mut siltin.. Ihan kesäfiilis!

 Yhentoista aikaa lähettiin Niken ja Jaden kanssa Willaan. Olin luvannut ostaa Jadelle uudet kengät ja tarroja, ni sil oli heti hirvee hinku kauppoihin :) 
Äitiinsä tullut

 Pitihän se arvata, ku pääsee lastenvaate osastolle h&m.lle, ni sitä jotenkin hullaantuu ihan täysin. Tiiättekö sen tunteen, joka tulee kenkäkaupoissa?! Must tuntuu et mun syke nousee aina, ku nään ihania kenkiä. Sama kävi taas lastenvaatteitten kohdalla, ne on niin söpöjä, eikä oikeen tienny mihin suuntaan ryntäis ekana katselemaan!:D

+ Legginssit, valkoiset tennarit, aivan ihana beige tiikeri?! kuosinen mekko neon oranssilla vyötärörusetilla, toppeja, lippis, shortsit ja aurinkolasit


15 minuutissa olin kerännyt jo kädet (siis NIKEN kädet.. :D ) täyteen lastenvaatteita, kunnes Jadella tuli kiire tarrakauppaan ja Nikke halus muuten vaan ulos koko talosta. Mentiin kassalle ja löysin vielä ihanat aurinkolasit Jadelle.
 (Yleensä, ku olen kassoilla, ni pyrin kyllä olemaan  katsomatta niitä kaikkia ihania sivutuotteita. Niitä,  jotka laitetaan houkuttelemaan ihmisiä ostamaan vielä viime hetkillä jotain, kuten huulirasvoja, mutta nää lasit vei huomion ja Jade ihan oikeesti tarvitsi ne) 
 Sovittamisen jälkeen Jade alkoi jo vähän vääntelehtimään ja käski mua lopuksi reippaalla ännellä sanoen:
" Nyt riitti. Et tuhlaa enää yhteenkään mun vaatteeseen rahaa, koska haluun niitä tarrojakin vielä tiimarista! Älä koske edes (kassan) pöytään, ettet vahingossa osta vielä sitäkin.":D


 Meidän piti mennä shoppailujen jälkeen Niken äidille laittamaan autoa, mut ei saatu jotain tunkkeja tänään (eiks ne oo ne jotkut, jotka pitää autoo ylhäällä..?!), ni tultiikin kotiin vaan oottelee, et lätkämatsi alkaa :)
Kirjoittelen tätä tässä samalla vähän väliä, ku tulee erätauko tai muuten vaan tylsä kohta :D Yritän katsoa toisella silmällä peliä. 
Tilanne on (suomi- itävalta, 3-erä)  6-2 ja Suomi tekee maaleja niin tiuhaa tahtia, et tää kirjoittaminen on lähes mahdotonta! :D Suomi teki taas maalin ja nyt onki jo 7-2!! 
 HYVÄ SUOMI!!!! 
Itävalta raukka on varmaa jo ihan musertunu... :D


Noniin, me lähetään kohta käymään kaupungilla, joten nyt jätän höpinäni tältä erää ja jatkan taas piakkoin

Hyvät lauantain jatkot kaikille!



.lla Cami


Love shopping
weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti