maanantai 14. tammikuuta 2013

Unohtunut blogi!

Hei taas, pitkästä aikaa!
Eihän tässä olekkaan kuin "pieni" tovi vierähtäny siitä, ku mun piti alkaa kirjoittaa kaverin kans tätä yhteistä (unohtunutta) blogia! Löysin tänne äsken ihan vahingossa, ku yritin kirjautua google-tililleni.. :)
No, mut mikäpä tässä, kaipa sitä vois sit samantien yrittää alkaa pitämään tätä pystyssä, yksinäni tällä kertaa.. Toivottavasti en vaan tällä kertaa unohda tätä heti viikon vaihtuessa, haha. 
En kyllä oo yhtään viisastunu viime kirjotuksesta, enkä edelleenkään tiedä mitä kaikkea tänne uskaltaa alkaa kirjoittelee.. :D

Oon näköjään ainaki kerinnyt jotenkin esittelemään mun rakkaan tyttäreni, Jade Alexia Julietin. Kauheeta, ku aika menee nopeesti! Siis viime kirjoituksessahan jade oli just täyttäny vasta 5 vuotta ja nyt ens kuussa Jade täyttää jo seitsemän!:D Mun pikku vauva on jo iso tyttö <3 
Luulen, että Jade tuleekin olemaan enimmässä osin näissä mun kirjoituksissa mukana.  Voisinkin laittaa Jadesta heti muutaman kuvan tänne!:)




Minä ja Jade viime talvena
 ❤



5 kommenttia:

  1. Voi aivan ihania kuvia! :> ja tosi tyttömäinen on myös blogin ulkoasu! :) onhan se kiva löytää takaisin blogin puolelle ja jatkaa siitä mihin on jäänyt! ja vanhoja blogitekstejä on aina kiva lukea! :)

    http://mmilya.blogspot.fi <- saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos!:) Kävinkin heti lukemassa vähän sun blogia ja liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  3. Voi ei ku jade on jo iso <3 Mä muistan vielä sen ajan ku jade oli rattaissa. Aika vaan luistaa eteenpäin :)

    VastaaPoista
  4. No niinpä!:) Tää on kyl ihana seurata Jaden kasvua, mut silti samaa aikaa toivois, et se ois aina sellanen pikkunen vauva rattaissa :D

    VastaaPoista