lauantai 19. tammikuuta 2013

It's a Friday


It´s a friday




Ihana auringon ja pakkasen täytteinen päivä eilen! :) Aamu alkoi tuttuun tapaan kahvikupposella, aamuvalmistautumisilla ja Jaden kanssa kävelemisellä esikoululle.  (Yleensä mä vedän Jaden aina pulkassa, mut nyt päätettiin, et ollaa reippaita ja kumpiki kävelee )  

Oltiin molemmat ihmeen hyvällä tuulella ja otettiin kuviakin matkalla. Jade harjoitteli ärrän sanomista, ku sen kans on ollut vähän ongelmia. Hoki pitkän ajan  sanaa "Rosvo, Rosvo, Rosvo" ja siitä Jadella tulikin mieleen, et oli kuullut 4-vuotiaalta kaveriltaan , että suomessa ei ole rosvoja, koska  kaikki rosvot on kuulemma ulkomailla.. :D Annoinkin  Jaden sitten jäädä tähän uskomukseen.








Eikö olekkin tosi hyvä laatuisia kuvia?!:D
    
Onneks meille kotiutui eilen uus kamera, ni voi alkaa ottelee sillä tänne kuvia!
...jos sitä oppis vielä käyttämäänkin...


Canon EOS 400D










                         









Aamulla on ihan parasta olla kävelyllä, ku aurinko on nousemassa :)



Meil oli Jaden kanssa pienet poseeraukset matkalla ja pysähdeltiin vähän väliä ottaa yhteiskuvia eri asennoissa :D Välillä vähän hävetti ohikulkevat autot, mut saatiin me kyllä ihan hyvät naurut kaikista meijän kuvista.
   Jaden mielestä varjokuvat oli kaikista parhaimpia.



 
Tässä pari


 kumpi on kumpi?!:D





 


 

(Näytän jotenkin ankalta.. )




 
 

Päiväkodin jälkeen lähettiin mun siskon luokse, ni Jade pääs leikkimään kahden serkkutyttönsä kanssa. Pitkän aikaa jää soimaan korvissa, ku ne kolme pääsee yhdessä leikkimään, meteli on sen mukainen.. :) 

Illemmalla Jade lähtikin isillensä viikonloppua viettämään ja mä jäin vielä siskon kanssa juoruilemaan, pelaa korttia (jossa mä voitin)  ja sit me tehtiin parit drinksut. Olin niin maassa, koska mun paino oli tippunut viikon aikana vain 400grammaa, vaikka oon syöny ruuaks vaan salaatteja!! :D haha.

 Kaverilla oli tippunut paino kahden viikon aikana 7 KILOO!! Seitsemän! Pelkästään ruokavalion muutoksella (karppaus). Mä luulen, et se mun tiputtama vaivaset 400grammaa tuli takaisin viimeistään tänään, koska kun aamulla heräsin niin meidän jääkaapissa ei ollut muuta kuin valo ja kaikkea mikä muistuttaa mahollisimman vähän salaattia. Siispä jouduin nälissäni paistaa pakasteesta salamipizzan, josta söin jo puolikkaan (kauhee morkkis) :D Just ku pääsin sanomasta, et roskaruokaa ei enää syödä!
Onneks meijän vaa'asta on patterit loppu.

Ens viikolla lupaan mennä salille!



  

Ja lupaan et mul on kesällä lihakset ja sikspäkki! :D
(sikspäkki muualla ku jääkaapissa)

 Tänään oon ihan yksin kotona ja vähän ihmeissäni, ku on niin hiljaista. Nikke (siis se mun mies:D ) lähti eilen mökille kavereitten kanssa ja tulee vasta huomenna kotia.. Jadekin tulee vasta huomenna.. Kauheen yksinäistä! Sisko sano juuri puhelimessa, et "NAUTI nyt kerranki, ku saat olla rauhassa ja yksin", mut ei tää yksin olo oo mun mielestä kauheen hohdokasta. Oon yrittäny tehä jo kaikkeni, keitin kahvia, laitoin jalkaan kaikista kauheimman näköset mut mukavimmat olohousuni, laitoin telkkarin päälle, musiikit soimaan ja söin sängyssä pizzaa ja katselin ruotsalaisia ruokaohjelmia.... :D
No, onhan tää ihan nautinnollista kait, mutta kaipaan jo nyt seuraa ja mietin koko ajan kenelle seuraavaks soittaisin.. Hirveesti ois kaikkee puhuttavaa, mut ei tääl kotona oo oikee ketää kelle puhuis.. -.-

 Onneks on tää blogi, ni voi edes kirjoitella mitä haluaa :) 
Yritin tänään laittaa kyselyn blogin alareunaan vaihtoehdoilla Tykkäsin, En tykännyt, mutta tää ei jostain syystä suostu laittamaan niitä tonne..!!? Ois ollut niin kiva saada vähän mielipiteitä. 







 Mitäköhän tänään keksisin?! Miten ihmiset viettää viikonloppua jos on yksin..
Mä laitan varmaan kynttilät päälle, juon kahvia ja vedän illemmalla sen toisen puolikkaan pizzaa, tanssiskelen. laulelen ja katon jonku nyyhkyleffan ja itken sit yksinäni täällä :D
...Ei kai, ehkä mä soitan vielä jollekkin ja lähden kyläilemään. 



Mun rakkain 




Hyvää viikonloppua kaikille! 



❤.lla Cami


 

PS.

Mul on tapana kuunnella ripiitil jotain biisiä, johon oon ihastunut, niin kauan et lopuks kuitenkin kyllästyn.. 
 Nyt on vuorossa tää Jujun uusi kappale :D












2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) mä en kans tykkää yhtään viettää aikaa yksin, vaikka kaikki aina sanoo että nauti ja tee kaikkia kivaa yksin.. hyip...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, joo mäkään en kauheesti osaa nauttia yksinäisyydestä:)

      Poista